IBMWatsonでチャットボット制作?!

わたしたちのコア事業は不動産事業です。

しかし、お客様により良いサービスをローンチしたく、いろいろなプログラミングなども試しております。

なかなか思うようなプログラム構築ができなくて…

ちょっと以前から触ってはおりましたが、IBM Watson(ワトソン)のチャットボット(チャットbot chatbots)も本腰を入れて試してみようかなと…

 


You’ve used the tutorials and guides above to build your first working chat bot. But don’t stop there. Are there ways you can enhance your chat bot?

One benefit of working with Watson APIs is that they all work together seamlessly. Extend your bot’s capabilities to spoken conversation using the Speech to Text and Text to Speech APIs. Make your bot empathetic with Tone Analyzer, which analyzes emotions in a user’s text and can be used to tailor chat bot responses accordingly. Or create a bot that can be a subject matter expert by using Retrieve and Rank, which enhances information retrieval with machine learning.

(引用:IBM Watson Blog

IBM Watson Conversation Service Overview

Watson Developer Cloud

コメントを残す